GARANTIE & KLACHTEN

 

Garantie

Ik geef om mijn producten, alles is met liefde gemaakt en doe logischerwijze dan ook mijn uiterste best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.  Garantie van producten bedraagt 30 dagen. Na constatering van het gebrek vraag ik aan u om melding bij mij hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan kan ik kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. 

Garantie geldt niet voor schade ontstaan door verkeerd gebruik.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Voor klachten kunt u mailen naar iinfo@djezziebabie.nl

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."